לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

פורים והבלגן שלפני הסדר החדש



ה"בלגן" שאנו עוברים בתקופה הזו מאוד אופייני לזמן זה של פורים. זמן שמהווה הכנה לסדר החדש של השנה החדשה-סדר פסח. בזמן זה יש לנו הזדמנות נהדרת לבטא צדדים חדשים בתוכנו ולצרף אותם לחוויה שלנו כמהות חופשית ושלמה.


בחרנו להיות נוכחים בתקופה של שינויים גדולים ושל תחלופה אינטנסיבית של תודעה ישנה בחדשה. וכשמגיע הזמן של הישן ללכת לעיתים הוא מתפנה בקלות, לעיתים בהדרגתיות ובפעמים אחרות הוא אף נלחם עד חורמה על מקומו.

מאוד חשוב לראות בתהליכים שקורים בחוץ ביטוי ומראה לתהליכים שקורים בתוכנו, להיות במצב של התבוננות ולמידה, לפתח נוכחות, להוריד מודעות, לנשום ולהרפות את הגוף הנוטה להתכווץ. וממקום שלומד לא לפחד מהפחד לשחרר אחיזה ולהרשות לכל החלקים שכבר לא משרתים אותנו יותר להשתחרר בקלות מהמערכת,
ולאפשר לחדש להתווסף אליה ברכות.

ימים אלו הם ימים שבהם כל מה שהודחק הושתק והופנם לא יכול יותר להישמר בפנים והוא פורץ החוצה, לעיתים ממש ללא שליטה. לעיתים הוא משתחרר דרך האש, פעמים אחרות בכעס וזעם ובפעמים אחרות דרך האדמה שזזה. מאוד חשוב להיות נוכחים ליד הדברים שעולים, להיות קשובים ולגלות בהם את האור הנסתר. גם אם זה לא פשוט להיות נוכחים לידם, יש בהם את המפתח ליצירת המציאות החדשה שהיא ביטוי של כל השאיפות והרצונות הכמוסים ביותר שלנו.

מאוד חשוב ליד כל הבלגן ואי הסדר שמתרחש בימים אלו, לזכור לחזור אלינו הביתה ולחזק את הנוכחות של התודעה הגבוהה שלנו בגוף, כקו שיעזור לנו למצוא את דרכנו בסדר החדש שהולך ונבנה בתוכנו ומסביבנו, לקראת הסדר החדש של השנה החדשה-סדר פסח.

ה"בלגן" שאנו עוברים בתקופה הזו מאוד אופייני לזמן זה של פורים.וכמו שאנחנו מכירים מעצמנו שלפני כל סדר יש בלגן, כך לפני פסח אנו עוברים דרך פורים:פורים הוא זמן יציאה של הפנים החוצה, של החלומות, השאיפות והרצונות הכמוסים,אך גם של השדים והמפלצות המודחקים; והשנה, כאמור, התהליכים האלו מורגשים בעוצמה ובאינטנסיביות חזקה במיוחד. וחשוב במיוחד בימים אלו לגלות את האור הנסתר בכל חלק שעולה מתוכנו ובכל דבר שאנו פוגשים בדרכינו (גם אם לפעמים זה נראה כבלתי אפשרי).

למנהג של לבישת התחפושות, יש חשיבות רבה בתהליך בריאת המציאות של חיינו. אנו יכולים להשתמש בתחפושת בכדי לבטא ולממש דרך החוויה את הרצונות הכמוסים ביותר שלנו, או לשחרר מאיתנו את עול השדים המודחקים. למסכה עצמה יש חשיבות עצומה בתהליך של השלת הקליפות, כי הרי ככל שהיא מסתירה כך היא בעצם מגלה - מגלה בנו את אותם הצדדים שאנו מסתירים, או את אלו שאנו לא נותנים להם מקום וביטוי ביום יום. בעצם הפעולה של לבישת המסכה והורדתה יש לנו הזדמנות לבטא צדדים אלו שבתוכנו ולצרף אותם לחוויה שלנו כמהות חופשית ושלמה.

המאמר פורסם גם כאן »

יול מלאכת ריפוי לגעת במקום שממנו הקושי מתחיל... תהליכי ריפוי הכוונה ואימון רוחני, גופני, מחשבתי - מפגשים אישיים, סדנאות, קרמים בהתאמה אישית.

כל המאמרים של יול מלאכת ריפוי:

להשתמש בדאודורנט מבלי להסתכן בסרטן שד

להשתמש בדאודורנט מבלי לה

דאודורנט טבעי נחשב לאחד הגורמים החשובים בחיזוק בריאותו ותיפקודו התקין של הגוף.» מאת יול זיגלבאום

מי מפחד ממחלות החורף

מי מפחד ממחלות החורף

מדהים לגלות כל פעם מחדש שככל שאנחנו נלחמים במחלות כך הן רקהולכות ומשתכללות. מקובל לראות במחלות החורף כביטוי למערכת חיסונית נמוכה וכמטרד שיש להימנע ממנו, אולם לא תמיד כך הוא הדבר.» מאת יול מלאכת ריפוי

מי מפחד ממחלות החורף

מי מפחד ממחלות החורף

» מאת יול מלאכת ריפוי

להסכים לחוש את הכאב

להסכים לחוש את הכאב

השריפה בכרמל היא אחת מהדרכים של התודעה הישנה לשחרר את עצמה מתוך האדמה, מתוך התודעה קולקטיבית. חשוב להסכים לחוש את הכאב, ולהתאבל על הישן וליד הריק שנוצר ללמוד על החדש.» מאת יול מלאכת ריפוי

להסכים לחוש את הכאב

להסכים לחוש את הכאב

» מאת יול מלאכת ריפוי

שיתוף חברים
עם : יול מלאכת ריפוי